Anna Baranowska - kandydatka do Rady Miasta Rawa Mazowiecka (okręg nr 9)


ANNA BARANOWSKA

Mam 59 lat, jestem żoną i matka trójki wspaniałych dzieci. Ukończyłam studium ekonomiczne o kierunku zarządzanie i organizacja przedsiębiorstwa a w późniejszym czasie Meisterschule w Dortmundzie w Niemczech. 

Od ponad 20 lat prowadzę własną działalność gospodarczą. Nie boję się pracy i wyzwań. Jestem zdyscyplinowana i zawsze dążę do określonego celu. Od 8 lat mieszkam w Rawie Mazowieckiej i widzę jak można to miast zmienić na lepsze. 

Bardzo dużą szansą dla naszego miasta jest uruchomienie ciepłowni geotermicznej, dzięki której będziemy mieć o wiele niższe opłaty za ciepło i energię elektryczną oraz wiele nowych miejsc pracy. Jestem też jedną z założycieli Stowarzyszenia Geotermia Rawa Mazowiecka. 

Zapraszam wszystkich Państwa na wybory 7 kwietnia i oddanie głosu na moją skromną osobę. 

Comments

Popular posts from this blog

Monika Kobierska-Bednarek - kandydatka do Sejmiku Województwa Łódzkiego (lista nr 10, pozycja 1)

Hanna Brodowska - kandydatka do Rady Miasta Rawa Mazowiecka (okręg nr 15)

Audycje wyborcze KWW Geotermia Rawa Mazowiecka w Radiu Łódź