Roman Saganowski - kandydat do Rady Miasta Rawa Mazowiecka (okręg nr 13)


ROMAN SAGANOWSKI

Urodziłem się w 1960 roku w Łodzi. Tam też ukończyłem szkołę podstawową, zawodową i technikum dla pracujących. W międzyczasie uprawiałem różne dyscypliny sportu, najdłużej zapasy. Byłem wicemistrzem Spartakiady Młodzieży oraz będąc juniorem zdobyłem trzecie miejsce w Otwartych Mistrzostwach Województwa Łódzkiego Seniorów.

W 1987 roku zamieszkałem w Rawie Mazowieckiej i podjąłem pracę w Zakładach Mięsnych. Pracowałem tam do końca przez większość czasu piastując stanowiska kierownicze. Mając lat 39 podjąłem i ukończyłem po trzech latach studia licencjackie na kierunku Marketing i Zarządzanie. Po upadku Zakładów Mięsnych, prowadziłem swoje firmy. Robiłem przetwory z drobiu, handlowałem meblami i pracowałem w różnych firmach. Obecnie pracuję w Bialskim Owocu w Białej Rawskiej. Od 1984 roku jestem mężem rawianki Alicji, która obdarzyła mnie dwójką wspaniałych dzieci dzięki którym jestem dziadkiem pięciorga wnucząt.

Przez wiele lat przyglądałem się z boku, myślałem, że niewiele mogę, że cóż znaczy mój jeden głos... 

Nie chciałem wiązać się z żadną partią polityczną i wreszcie pojawiła się organizacja pozapartyjna, mam na myśli Stowarzyszenie Geotermia Rawa Mazowiecka, która chce zrobić coś dobrego dla miasta i jego mieszkańców. 

Pomyślałem, że jest to ostatnia okazja żeby dobrze zapisać się w pamięci rawian i w obliczu wzrastających kosztów życia zrobić coś co z dużym prawdopodobieństwem pomoże im lepiej, taniej żyć.

Comments

Popular posts from this blog

Monika Kobierska-Bednarek - kandydatka do Sejmiku Województwa Łódzkiego (lista nr 10, pozycja 1)

Hanna Brodowska - kandydatka do Rady Miasta Rawa Mazowiecka (okręg nr 15)

Audycje wyborcze KWW Geotermia Rawa Mazowiecka w Radiu Łódź